duminică, 10 martie 2013

on repeat



[lone (feat. anneka) - spirals]

O surpriză plăcută pentru mine acest Galaxy Garden (care nu seamănă deloc cu singurul album de Lone pe care l-am mai ascultat până atunci, nu mai țin aminte acum titlul), plin de miresme exotice, dar și de accente familiare - de altfel, melodia de mai sus îmi aduce aminte de extazul pe care-l încercam adeseori în fața vocilor feminine din trip-hop... de parcă n-aș fi ieșit niciodată din acea „epocă de aur” în care mă simțeam îmbiat de ritmurile repetitive și candidele sirene urbane ale genului respectiv... a fost o adevărată obsesie pentru mine și mă bucur să văd că n-am fost singurul obsedat (ba chiar, mai nou, o bună parte dintre prietenii mei de pe Facebook sunt familiari cu MA și Portishead - acum aproape un deceniu nu știu ce-aș fi dat să am măcar un prieten în carne și oase care să poată vorbi cu mine despre asemenea obscurități...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu