vineri, 3 mai 2013

dub dub dub dub




[peaking lights - marshmellow yellow]

cu riscul de a suna ca un hipster, voi spune că eu chiar am prins perioada în care peaking lights și-au scos capul în mijlocul unui pe atunci veritabil drone underground... așa că am fost surprins să văd ce au mai făcut în ultimii ani. interesant este că n-am întâlnit aici nici vorbă de conceptualism autoindulgent și twitterizant - pop-ul hipnagogic a ajuns la ei cât se poate de pop. de fapt, melodiile lor nu se supun regulii „aristoteliene” (vorba vine) de 3 minute - de asemenea, abundă influențele din alte zone (dub și chiar rock). dar înțeleg aici pop în sensul unei deschideri către ascultător, fie el și unul care să fie neapărat deja aclimatizat cu tot acest climat avangardist în care colajul, non-sensurile și sunetele „dubioase” aruncate pe ici pe colo să nu mai fie surprize pentru acesta (adică pentru ascultător... scuzați-mi macrameul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu